Image is not available

A vision without action is merely a dream...

Slider

אמון הצרכנים Consumer Confidence

אמון הצרכנים Consumer Confidence

חשיבות: ****
ארה"ב: ועידת ההנהלה
זמן פרסום: יום שלישי האחרון בחודש בשעה 17:00
תקופת התייחסות: חודש נוכחי


סקר חודשי הנערך בקרב 5,000 משקי בית ע"י הקבוצה העולמית ומפורסם ע"י "ועידת ההנהלה", אמריקאי עצמאי לשירות הציבור בנושאי כלכלה ועסקים, מטרתו העיקרית של הסקר הוא לניבוי שינויים פתאומיים בתבניות הצריכה, למרות שרב השינויים הקטנים הנם מינוריים בלבד .שינויים משמעותיים בתבניות הצריכה מוגדרים כשינויים הגדולים מ 5-נק '. הסקר מורכב משני מדדי משנה: אמון הצרכנים ביחס למצב הנכחי שמהווה 40% וביחס לציפיותיהם העתידיות 60%.
לתיאום פגישה 03-5251544

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר